Livrare și retur

Livrare

Livrările se fac prin flota proprie în București, Ilfov și Ploiești și prin curier rapid în toată țara.

Anumite produse (cele care cer refrigerare) nu sunt disponibile decât în București, Ilfov și Ploiești cu livrare prin flota proprie. Disponibilitatea limitată este marcată pe pagina produsului.

Zilele în care se fac livrări:

  • prin curier rapid: de marți până vineri
  • prin flota proprie: de luni până vineri

Livrarea prin curier rapid de face în 24 până la 48 de ore de la plasarea comenzii, în timpul zilelor lucrătoare din săptămână.

Procesare comenzi prin curier:

  • De luni până miercuri:
    • comenzile primite până în ora 12 vor fi livrate a doua zi
    • comenzile primite după ora 12 vor fi livrate peste aproximativ 48 ore
  • Joi:
    • comenzile primite până în ora 12 vor fi livrate a doua zi
    • comenzile primite după ora 12 vor fi livrate marți
  • Vineri, sâmbătă și duminică:
    • comenzile primite vor fi livrate marți

ATENȚIE: În anumite cazuri în care este greu de ajuns la adresă (de exemplu un sat îndepărtat de un centru urban), se pot adăuga 24h suplimentare din cauza procesării coletelor la operatorul de curierat. Sfatul nostru este să comandați luni sau marți dacă bănuiți că adresa de livrare este îndepărtată de un centru urban.

Livrarea prin flota proprie se face începând de a doua zi după comandă, în zilele lucrătoare. Anumite produse proaspete, care provin de la alți furnizori, pot cere un timp mai lung de livrare. Vă rugăm să consultați pagina produsului pentru a vedea câte zile durează de obicei livrarea pentru produsul dorit.

Website-ul vă oferă posibilitatea de a opta pentru o zi de livrare. Fresh Microgreens SRL nu îți asumă obligația de a livra în acea zi, dar va face tot posibilul de a vă respecta opțiunea. În cazul în care acest lucru nu este posibil, angajații noștri vă vor contacta și vor stabili de comun acord o altă zi în care este posibilă livrarea.

Retur și rambursare

În cazul în care produsele au ajuns deteriorate la dumneavoastră, livrarea este incompletă (lipsesc produse) sau produsele sunt într-o condiție improprie (cutii sparte sau plante ofilite), vă rugăm să faceți o fotografie și să ne-o trimiteți, împreună cu detaliile de contact, pe adresa de email office@microgreens.ro

În cazul în care produsele nu corespund din punct de vedere calitativ sau cantitativ, ele vor fi înlocuite gratuit sau se va rambursa suma plătită de către cumpărător.

ATENȚIE! Orice sesizări trebuie făcute în max 24 ore de la recepționarea comenzii de către client. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.

De asemenea, ne puteți contacta și la telefonul +40 764  469 680

Pentru mai multe detalii vizitează și secțiunea CUM CUMPĂR?